torsdag 5. juli 2012

Nok et jentekort

Når jeg så at nyeste utfordringen til Kort o Mania 
var noe med sommerfugler, måtte jeg bare bli med...
jeg er jo så glad i sommerfugler:)


Motivene har jeg fargelagt med Promarkers. 
 
 
Jeg har brukt en Die til å lage den lyserosa kanten, 
sommerfuglene er fra Martha Steward. 
 Blomstene er fra Panduro, Petaloo og Prima Flowers, 
spiralgrenene har jeg laget selv.
 

Her er innsiden av kortet, først den venstre siden også den høyre.



Og her er baksiden, med samme mønsterark og sommerfugler.


Med dette kortet vil jeg delta i følgende utfordring:
Kort o Mania - sommerfugler (nr.66)

Ha en gooooood sommer alle sammen:)
 

3 kommentarer:

  1. Så nydelig kort Daria, lyse, lekre sommerfarger og så flott pyntet!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget, og så fin den borden du har brukt. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett