torsdag 24. januar 2013

Halvveis til hundre...

Fikk nok en bestilling på burdagskort til ei som fyller 50 år. 
Det ble en aldri så liten utfordring, for jeg hadde bestemt
meg for å ikke bruke noe motiv på kortet...og det gikk fint det!


Jeg fikk vite så mye positivt om jubilanten, 
så jeg tenkte at det ville være gøy å bruke det på et eller annet vis 
kombinert med navnet.  Bokstavene i navnet har jeg punchet ut 
med en punchmaskin og resten av ordene har jeg skrevet ut på pc.


Jeg har brukt ulike typer papir, noe er håndlaget, 
noe er kjøpt i utlandet og noe her hjemme. Så har jeg brukt 
gammelt brudeslør og farget det med svart som ble en 
fin netting under diesen. Oppå sløyfen har jeg limt på 
årstallene (klistermerker). Tekst-stempelet er fra Kreativ Hobby. 
Det er svart sverte på alle kantene. 


Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordringer:
Card and Scrap - udfordring 47 (Brug punch)
Dream Valley Challenges - Challenge 49 (Girls, Girls, Girls)

3 kommentarer:

  1. Beautiful card. Thank you for joining us at Dream Valley challenges this fortnight. Marlene DT

    SvarSlett
  2. Dette var fint! Litt mer "klassisk" og "seriøst", o you nailed it, som alltid :D

    SvarSlett
  3. So pretty card. thanks for playing with us at Dream Valley challenge.
    Nathalie

    SvarSlett