torsdag 13. februar 2014

En søt liten fe!

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en aldri så liten DT Call. Og da ville jeg gjerne lage dette kortet kun for denne utfordringen:)

 






Jeg er egentlig veldig glad i å fargelegge motiver, så her har jeg kosa meg masse! Synes denne er så utrolig søt, og selv om det kanskje ikke ser sånn ut så er den ganske enkel å fargelegge.Jeg har fargelagt motivet med Promarkers.









Jeg har brukt forskjellige blomster, laget en liten spiral-pyntegren av en gammel stilk og en liten pyntegren med krystaller.





Jeg har brukt litt forskjellige typer papir, blant annet mønsterark fra Panduro, håndlaget papir og preget papir. I tillegg har jeg brukt en blondeserviett som jeg har svertet (Tim Holtz). Oppå den har jeg brukt en dies fra Nellie Snellen. Hjørnepunchen er jeg veldig glad i, bruker den på veldig mange kort for tiden. Jeg har brukt halvperler for å lage en swirl. Synes det passet fint med en sommerfugl på dette kortet, her har jeg brukt en punch fra Martha Stewart (Monarch Butterfly Edge Punch).

Synes det er fint når baksiden passer til resten av kortet. Derfor har jeg pyntet med litt av det samme som på forsiden; blondebåndet og det hvite arket som er preget med blomster.

Med denne søte feen vil jeg gjerne være med på utfordringen hos The ABC Challenge: DT Call.

With this cute fairy I want to join the challenge DT Call at The ABC Challenge

1 kommentar:

  1. Cute card. Love the colours. Thanks for entering out DT Call at ABC Challenges.

    Nikki

    SvarSlett