tirsdag 6. mai 2014

Bursdagskort til ei tøff dame!

Da er jeg smått i gang igjen med å være aktiv på bloggen min igjen.
Det har vært et lite opphold på noen måneder,
men skal prøve å bli flinkere til å legge ut det jeg lager.

Her har jeg laget et bursdagskort til en kollega på jobb. 
Hun som bestilte kortet visste faktisk ikke hvor gammel hun ble;)


Hun er veldig glad i svart, hvitt og skinn. En røff og tøff kombinasjon, og jeg måtte gå til innkjøp av skinn. Jeg har brukt lommemotivet fra Kreativ Hobby på skinn.




 
 
Så har jeg laget tags og puttet de i lomma. 
Jeg har brukt eyelets i sølv 
på både lomma og begge tagsene. 
De er ikke limt fast, 
slik at det er mulig å ta de 
ut for å lese hele teksten. 


Så har jeg pyntet med diverse metallknapper og blomster. I høyre hjørne har jeg brukt et hjørnestempel og embosset det. Mønsterarket og arket med utklipte blomster er håndlaget papir. 













Teksten inni kortet er også embosset, som er fra North Star Stamps.

















Jeg vil gjerne være med på følgende utfordringer med dette kortet:
Crafting By Designs: May Anything Goes
Cards Galore Encore Challenge Blog: "May" all your crafting be merry!
Creative Fingers Challenge Blog: #34 Anything Goes
Suzy Bee's Bloomin'Challenge Blog: #27 Anything Goes

2 kommentarer:

  1. Gorgeous! So verry creative
    Thank you for joining us at Creative Fingers

    Huggsss, Angelique
    EngelDesignsScrap

    SvarSlett
  2. Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 27 'anything goes' - hope to see you again soon, Hazel, DT x

    SvarSlett