lørdag 28. juni 2014

Gratulerer med 60 årsdagen!

Etter at ei venninne av mamma så et kort jeg hadde laget, 
tok det ikke mange dager før hun ringte og lurte på om jeg kunne lge et kort til henne. 
Ei venninne fylte 60 år!
Kortet skulle være en kombinasjon av lilla, blomster og vin. 
Jeg synes jeg fikk det ganske bra til!

Til dette kortet har jeg fulgt skissen til Sketchy Colors:

 


Jeg har brukt mønsterark i tillegg til kraftark og lilla bazzill.
Vinflaska og vinglasset fra Kreatv Hobby har jeg stemplet med 
lilla Distress fra Tim Holtz og embosset det. 
I tillegg har jeg brukt et stempel med skrift på oppe 
i høyre hjørne over vinglasset. Der har jeg også
satt på tall-stickers.



 
Blondebåndet var i utgangspunktet mye bredere, 
så jeg har klipt det. Bokstavene har jeg limt fast, 
passet bedre med enkeltbokstaver i stedet for en 
papirremse rett ned. Bak har jeg brukt lilla papir
som jeg har embosset med plate fra Embossilicious.



 
 

 Ellers har jeg pyntet med diverse blomster og laget pyntestrå (spiraler) selv. I hjørnene har jeg brukt metallpynt som jeg har delt i to, en del oppe og en del nede.
Oppå der igjen har jeg satt på rhinesteiner.


  



 Inni kortet har jeg brukt et 
tekststempel fra Kreativ Hobby. 




 
 

 
På den andre siden har jeg limt på
en remse av det samme papiret som jeg
har embosset og brukt på forsiden.





Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordringer:
Sketchy Colors: Skisse #216
A Creative Romance: Anything Goes With The Option of 'Happy Birthday'

2 kommentarer:

  1. Flott kort og lekre papirer og pynt! FLott bruk av skissen!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  2. Hei Daria....
    Du er vinneren hos Sketchy Colors #216.
    Fint om du sender oss en mail så får vi sendt deg premien..

    Klem fra Kaia

    SvarSlett