lørdag 30. august 2014

Bryllupsdag!

Da har jeg laget nok et kort i anledningen bryllupsdag.
Foreldrene til en kompis hadde bryllupsdag og
da fikk jeg forespørsel om jeg ville lage et kort til dem.

Jeg spurte om jeg kunne få et bilde av dem, for jeg synes det er
koselig å bruke bilder på kort i sånne anledninger.
Det var et veldig fint bilde forresten!

 
Jeg har brukt mønsterark fra Bildmålarna og kraftpapir.
Så har jeg brukt bazzill under bildet som ramme,
en dies fra Spellbinders. Bildet er også kuttet ut med Spellbinders. 

Brullupsdatoen og navna deres er kuttet ut med
en dies jeg dessverre ikke vet hva heter. Teksten og
sommerfuglene er fra et mønsterark.

 Jeg har pyntet med diverse blomster,
halvperler og satt på en hjerte-charm.
I tillegg har jeg satt på noen pyntegrener med perler på.

Inni kortet har jeg satt inn en liten tekst som jeg har printet ut.
På den andre siden har jeg laget pass til en hilsen.


















Her er utfordringene jeg vil være med på:
A Creative Romance: A Touch Of Kraft
Creative Fingers Challenge Blog: #46 Anything Goes 
Dream Valley Challenges: Challenge 89 - Flowers

1 kommentar: