mandag 1. desember 2014

Julekort

Her kommer det et lite julekort! Siden jeg er i utlandet saa blir det ae, 
oe og aa denne gangen! Og ikke nok med det, pc'n her vil IKKE 
samarbeide med meg saa jeg faar ikke snudd bildene! Gir opp etter en time!

Bli gjerne med i vaar utfordring denne maaneden hos  
Crafts Galore Encore Challenge Blog. Vaar utfordring denne maaneden er 
"Merry Christmas Anything Goes". Premien er sponset av Beccy's Place
enten tre digi stempler eller et sett.


Her har jeg brukt pepperkakehuset (Gingerbread House) fra Beccy's Place
synes dette motivet er veldig fint!


Moensterarket er fra Maja Design, passet veldig fint med gutten og 
snoemannen til dette kortet. Snoekrystallene har jeg punchet ut, 
grantraerne er en del av en dies fra Cottage Cutz. 
Gjerdet er ogsaa klippet ut med punch. Jeg har ogsaa brukt en snoepenn og 
varmet med varmefoener for aa faa fram den fine bobleeffekten. 
"God Jul" er en av mine favoritt-dies i aar. 



Inni kortet har jeg brukt moensterark og 
teksten har jeg stemplet opp hos ei venninne. 
Har pyntet med et par snoekrystaller i skumgummi fra Panduro og glitterlim. 

Jeg vil gjerne vaere med paa disse utfordringene:
Card Mania Challenges: #61 Favourite Color Combo
Card and Scrap: #87 Jul eller Nytaar
The ABC Challenge: Y is for Yuletide
Suzy Bee's Bloomin' Challenge Blog: #57 Anything Goes with a Twist Keep It Simple

4 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. You need to turn your photos, fabulous card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    SvarSlett
  3. Gorgeous creations! I adore your layout!! You rocked it :)

    Hugs, Your DT Sister
    Tamie

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med flotte farger, likte pepperkakehuset ditt godt!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin jul/nyttårutfordring :)

    Klem Siri DT

    SvarSlett