onsdag 1. april 2015

Prikkete jentekort!

Da har jeg laget et søtt jentekort. 
Denne gangen har jeg holdt meg til to farger; rød og hvit. 
Stikkordet er prikkete.

Bli gjerne med på utfordringen vår hos Crafts Galore Encore Challenge Blog
Denne måneden er utfordringen "Make a Card". 
Vinneren kan velge seg ut 3 digi-stamps fra 

På kortet mitt har jeg brukt denne her.


Jeg har bevisst prøvd å lage dette kortet litt enkelt, 
samtidig som jeg har brukt flere lag. 
Kortet går i rødt og hvitt med unntak av grønt på selve motivet.
Jeg har laget noen sirkler i flere hjørner slik at det skulle passe 
litt mer både til det prikkete mønsterarket og motivet.
Under motivet har jeg brukt en doily/teserviett.


Motivet har jeg fargelagt med Copics. Dessverre synes det ikke så godt 
på bildet at jeg har jeg brukt Glossy Accent på øynene. 
Prikkene på soppen har jeg brukt Snow-Marker på som jeg 
har embosset for å få en 3D-effekt.




Jeg har pyntet med en blonde, papirtape og 
blomsterbånd. Sløyfen er ferdiglaget fra Storyteller, 
jeg har bare limt på en blomst. 





Her har jeg brukt de nye stemplene 
mine med hashtags. Husker ikke i farta hvem 
som har disse, men er veldig fornøyd med dem!





Med dette kortet vil jeg være med på disse utfordringene:
 Crafting By Designs: April Anything Goes Challenge
Creative Fingers Challenge Blog: #73 Anything Goes
Simon Says Stamp Blog: Happy Birthday
Sister Act Card Challenge: #99 Anything Goes
Suzy Bee's Bloomin' Challenge Blog: #73 Anything Goes With A Twist, Add A Sentiment
The ABC Challenge: G is for "Go Digital"
Whoopsi Daisy Challenge: Add A Sentiment

Vil benytte anledningen til å ønske alle en God Påske!

Happy Easter to everyone!

6 kommentarer:

  1. Beautiful creation-love the coloring! thanks for playing with us at Through the Purple Haze!
    Carolyn, DT

    SvarSlett
  2. Just love it.....its so fresh and nicely coloured.

    Fiona dT
    TTPH

    SvarSlett
  3. What a sweet card. Thanks for sharing it with us at TTPH this time.
    hugs
    Dawn TTPH DT xxx

    SvarSlett
  4. A beautiful card. Fabulous job coloring! Thank you for joining us at ABC Challenge. Good luck and please join us again!

    SvarSlett
  5. What a gorgeous project! Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    SvarSlett
  6. such a cute card! your coloring is fabulous :) Thank you for playing a long with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    SvarSlett