fredag 1. mai 2015

Gratulerer med dagen!

Da er det tid for et bursdagskort. Jeg hadde lyst til å laage noe enkelt, 
det er favoritten om dagen. Også er jeg veldig glad i embossing-folderne mine for tiden, 
bruker dem nesten på alle kort!

Bli gjerne med på vår utfordring hos Crafts Galore Encore Challenge Blog
denne måneden er det "Anything Goes" som gjelder. 
Vinneren får tre valgfrie digi fra Oak Pond Etsy Shop.

 Blomstene jeg har brukt er veldig fine, 
de passer til mange forskjellige anedninger og de kan du finne her
Jeg har svertet rundt med brun svertepute.

 
Jeg har tørrembosset bakgrunnen med en Fiskars-plate. 
Så har jeg stemplet rett på bakgrunnen. 
 
 
 
 
Diesen vant jeg på forrige Hønetreff, 
den er veldig fin! 
 
 
 
 
 
Blomstene er fargelagt med Copics. 
På pollenknappene har jeg brukt glitterlim, Tea Dye fra Tim Holtz. 


 
 
 
Jeg vil gjerne være med på disse utfordringene:
Simon Says Stamp Blog: Anything Goes
Sister Act Card Challenge: #104 Anything Goes
The ABC Challenge: I is for Inspire Us

5 kommentarer:

  1. Love the muted tones that you chose! The subtle dry embossed background is just the lovely touch for this image! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    SvarSlett
  2. A wonderfully elegant card Daria. I love the muted colours xx

    SvarSlett
  3. Very beautiful. I love the muted color tones.....and a very versatile image. Thank you for joining us at ABC CHALLENGE! You did inspire us! Good luck and please join us again!

    SvarSlett
  4. Lovely card and beautiful layout. Thank you for letting me work with you on this challenge. Hugs to you! - Kimberly

    SvarSlett
  5. Oh it looks really gorgeous and pretty. Thank you for joining us at ABC Challenge! Hugs! Mojca

    SvarSlett