tirsdag 28. mai 2013

Nytt hjem!

Ei god venninne og familien hennes har kjøpt seg nytt hus, 
og da var det en selvfølge å lage kort. 
Synes det er ekstra koselig å lage kort til henne, 
for hun setter så stor pris på det!

Jeg pleier sjelden å lage vintage-kort, 
men jeg vet at hun liker den stilen veldig godt,
så da ble det veldig naturlig å lage det til henne:) 


Jeg har brukt Bazzil-ark og mønsterark fra Bilmålarna. 
Motivet husker jeg dessverre ikke hvor jeg har fra i farta. 
Det brune arket under er behandlet med Ink Refreshner fra Ranger. 
Det var noe jeg lærte på Hønetreffet av Anne Kristine (Tusen takk!). 
Alle kanter er revet og jeg har brukt sverte fra Tim Holtz. 
Litt blomster og metall charms er også med. Stempelet fikk jeg låne av 
ei på Hønetreffet, men nå har jeg kjøpt det selv:)

God plass til å skrive inni kortet hvis man har mye på hjertet:)


Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordring:
Card and Scrap - utfordring #55 (Lag på lag)

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Aldeles nyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  3. Jeg er den heldige venninna som har fått dette nyyyyydelige kortet!!! :) Det er så pent at det står fremme slik at alle kan se det - og det glir rett inn i min shabby chic/vintage interiørstil! ;) Daria, du er så utrolig flink, jeg digger kortene dine, de er så pene og du er så flink!!! Keep up the good work, du lager mye flottere kort enn de man får kjøpt rundt omkring! ;) -Marianne-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk vennen, det setter jeg stor pris på:-)

      Slett