torsdag 6. juni 2013

Gratulerer med dagen mamma!

Mamma hadde bursdag 10.mai, og jeg lagde kort til henne 
for en god stund siden da jeg var på Ski-treff i mars.
  Hun er glad i friske farger, og da var det bare å kjøre på! 
Prøvde meg liksågodt på et sånt konvoluttkort jeg lærte 
å lage på Hønetreffet i fjor (tusen takk Linda!)

Pyntet med masse roser for mamma er så glad i roser:) 
Diesen er fra Marianne Design, synes den er så fin! Stempelet foran er fra 
North Star Stamps, den inni konvolutten tror jeg at jeg lånte fra noen på treffet.
Brukt svart sverte rundt alle kantene.

                                                 Inni konvolutten laget jeg et kort
der vi kunne skrive en hilsen.



Jeg vil være med på følgende utfordringer:
The ABC Challenge - O for Open
Crafts and Me - Challenge 136 (Something Old - her har jeg brukt bånd som jeg fikk fra mamma for lenge siden og papir jeg har hatt liggende i flere år,
I've used ties I got from my mom long time ago
and paper I bought several years ago)
Card and Scrap - Utfordring #56 (Bruk blomster)
Totally Paper Crafts - Challenge #169 (Anything Goes)

7 kommentarer:

  1. Nydelig kort, Daria. Lekre ark du har brukt her!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Mener å huske at arket med svart kjøpte jeg på messa for snart to år siden og arket med bare blomster på (baksiden) er fra URSUS som jeg har kjøpt på STAPLES:-)

    SvarSlett
  3. Waw your envelope is totally stunning! Thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca

    SvarSlett
  4. ooh wonderful creation, thanks for sharing with CRAFT x carol

    SvarSlett
  5. Så nydeligt et kuvertkort... Så fint dekoreret

    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlett
  6. Tak for at du er med i udfordringen hos Card and scrap, med dette smukke kort. DT Sanne

    SvarSlett
  7. How very beautiful, love the colour scheme. Thanks for joining us at The ABC Challenge this time and hope you join us again. Take care, Ann-Marie xxx

    SvarSlett