fredag 7. juni 2013

Bryllupskort!

Fikk bestilling av naboen på bryllupskort til broren. 
Men bryllupet har vært, det er bryllupsfesten som gjenstår:)
Bruden er glad i brun og grønn, psset fint for brun er også min favorittfarge! 
Også fikk jeg se et artig bilde av brudeparet, og da spurte jeg om ikke 
jeg kunne bruke det på kortet og det fikk jeg!
Bildet er tatt med en moblitelefon, derfor er kvaliteten deretter også.
Men det spiller ingen rolle, det er forhistorien til bildet som er viktig her:) 

Jeg har brukt Sketch #261 fra Sketch Saturday
Jeg har brukt papir fra forskjellige forhandlere, blant annet Nille, 
Creativ Company og papir jeg har kjøpt i utlandet. 
Ellers har jeg brukt blonder og silkebånd fra Panduro,
diverse blomster og halvperler.
Begge jobber med teater, så da passet det fint
med teatermasker...merk at begge er blide:)
Diktet inni kortet er selvvalgt, det var veldig fint synes jeg!


Som vanlig, baksiden er litt forseggjort siden det er bryllupskort!


Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordringer:
Card and Scrap - Utfordring #56 (Bruk blomster)
Crafts and Me  - Challenge 136 (Something Old, brune mønsterpapiret
kjøpte flere år siden, I bought the brown paper several years ago)
Sketch Saturday - #261 (Skisse)

4 kommentarer:

  1. Super smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  2. Kortet ble kjempefint, Daria! Gleder meg til å gi det til brudeparet! Hilsen fornøyd nabo ;)

    SvarSlett
  3. Oh this is really gorgeous. Thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca

    SvarSlett
  4. A beautiful page! Thank you for joining us at ABC's Challenge! Good luck and I hope we see more of your lovely work!

    SvarSlett