søndag 9. juni 2013

50 år!

En kollega på jobb fylte 50 år, og jeg ble 
spurt om jeg ville lage kort til henne fra alle oss 
på jobben...det kunne jeg ikke si nei til:)
Siden jeg ikke kjenner henne så godt, fikk jeg vite masse om 
henne som jeg kunne bruke for å lage et spesielt kort.

Med tanke på at det var vinflasken og vinglasset som var 
de viktige detaljene (bortsett fra årstallet), valgte jeg å lage en 
litt flat blomst som ikke var så veldig utstående (3D). 
Teksten på mønsterarket passer perfekt for anledningen også!


Hun bruker mye lipgloss, og da tenkte jeg at 
jeg ville prøve meg på et kort der jeg kunne legge ved 
en lipgloss som en liten ekstra-gave fra oss.


I tillegg er hun veldig glad i armbånd, så jeg laget 
to mini-armbånd til henne, akkurat slike hun liker å bruke:) 
Må bare si tusen takk til Hege og Trine-Lise som bidro med 
diverse duppeditter til armbåndene på Ski-treffet i mars:)


Teksten på innsiden av kortet har jeg stemplet med turkis stempelpute, 
og deretter har jeg skrevet over med brun penn for å fremheve skriften litt.


Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordring:
Crafts and Me - Challenge 136 (Something Old, knappen er mange år gammel, 
the button is several years old)

1 kommentar:

  1. Lekkert kort! Her har du virkelig fått inn mange elementer til jubilanten! Stilrent og lekkert!

    SvarSlett