tirsdag 30. september 2014

Knask eller knep!

Da var det tid for å lage noe til Halloween. 
Det ble en stor godteripose!

Hva med å bli med på utfordringen vår hos 
Crafts Galore Encore Challenge Blog? Denne måneden er den som følger: 
"Halloween/Trick or Treat. Something Scary or Cute for Halloween, 
or just cute as a treat!" Skulle du være så heldig og vinne så er premien
 et digi-stempel fra Kenny K


Her har jeg brukt en brun papirpose som 
opprinnelig er en kaffepose med ferdiglaget vindu. 
Bazzill hører med, hvor jeg har brukt dies for 
å kutte ut vinduene (Ovals Classic L - Spellbinders).

Motivet jeg har brukt er Mad Mummy fra Kenny K
synes denne er veldig kul! Motivet er fargelagt 
med Promarkers.


 

Jeg har brukt en blomsterpunch fra Panduro i 
to forskjellige størrelser, svarte brads og 
en gammel bokside bak blomsten. 




 
Edderkoppen, flaggermusa og "Boo!" er Quick Kutz. 
Lærbåndet er fra Søstrene Grene og 
stempelet fra North Star Stamps.



Jeg vil gjerne være med på disse utfordringene:
Creative Fingers Challenge Blog: Challenge #50 - Anything Goes
Cute Card Thursday: Challenge 340 - Dies and Punches
Dream Valley Challenges: Challenge #91 - Lace and Ribbon

3 kommentarer:

  1. A lovely card, I am sorry your card will not be in the draw, as there is no Lace or Ribbon on your card. Marlene DT

    SvarSlett
    Svar
    1. That's OK, but I don't agree. I've used a black lace on the top, but Your challenge were more thinking of lace ribbon? And second, it's not a card but a gift bag.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett