lørdag 1. november 2014

Bryllupskort

Da er det tid for å legge ut et nytt kort i bloggen!
Jeg har vært så opptatt i det siste med julekortproduskjon,
reise og jobb at det har blitt lite tid til innlegg her inne dessverre.

Bli med på vår månedlige utfordring hos Crafts Galore Encore Challenge Blog.
Denne måneden står du helt fritt, lag hva du vil!
Kanskje er du den heldige vinneren av
to valgfrie digis fra Whoopsie Daisy!

Ikke nok med det, vi er på utkikk etter flere
kreative spirer som vil være en del av teamet vårt!
DT CALL at CGE DT! We are looking for some new DT members join us at the start of January 2015. You will need to create one project per month (usually using digi stamps provided by sponsors) and to comment on challenge entries. You are also expected to enter challenges with your projects and promote the challenge where ever possible.
We are a happy band of crafters living across the world, we don't "do", drama and we have lots of fun!
If you would like to join us please add DT next to name on your entry. We will contact a short list of people who will be invited to tell us a little bit about why they would like to join us!





Her har jeg laget et bryllupskort på bestilling.
Nok en gang skulle det være et personlig bryllupskort, 
og det er alltid like gøy!


 



Jeg har brukt bazzill-ark og mønsterark fra FAB Scraps 
som jeg vant på Hønetreffet i høstferien. Så har jeg brukt 
ulike blomster og kongler jeg har plukket tidligere i år.
Diesen er fra Marianne Design.





 

I tillegg har jeg brukt en side fra en gammel bok som jeg har malt, et hjerte og en tag som jeg har sprayet med Glimmer Mist. Hjertet er også embosset i kantene. Litt hampetau og en nøkkel på tagen og printet ut navnet på brudeparet og bryllupsdatoen. Her har jeg brukt diesen til Nellie Snellen (MFD 020), både på tekstarket og plasten over.



 
Brudeparet er veldig glad i å kjøre motorsykkel, 
og da ble denne en naturlig del av kortet. 
Diesen fra Marianne Design har jeg pusset
med sandpapir for å få litt mer effekt.



 




Inni kortet har jeg brukt en tekst jeg synes er veldig fin. Diesen er fra Spelbinders (Timeless Rectangle). Så har jeg brukt metallpynt som på forsiden av kortet.

Jeg vil være med på følgende utfordring:
Creative Fingers Challenge Blog: #54 Anything Goes
 Scribble and Scrap Blog & Challenge: #30 Anything Goes

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:)

1 kommentar:

  1. What a gorgeous card. Thanks for putting it in the Scribble and Scrap challenge. Good luck

    SvarSlett