torsdag 25. desember 2014

Søtt julekort

Nok et julekort kommer her i full fart.
Dette kortet har jeg laget for å trene litt på vintage-stilen. 
Har ikke laget så mange vintage-kort, men det er egentlig veldig gøy å lage dem!


 
 Her har jeg i utgangspunktet brukt et svakt rosa mønsterark som jeg har spraya med Gesso-spray. Så har jeg stemplet ulike flekker og skrift på det. Tagen har jeg sprayet med Glimmer Mist. Fotorammen er en dies fra Tim Holtz. Så har jeg brukt en embosset plastbit. Så har jeg pyntet med halvperler, osteklut og diverse blomster. Sløyfe hører også med.
 





På innsiden av kortet har jeg brukt samme flekkstempel som på forsiden. 
Brukt dies fra Spellbinders rundt teksten.
Stemplet et julehjerte og laget en ramme på skrivesiden.

Her er utfordringene jeg vil delta i:
 Card Mania Challenges: #62 Christmas 
Card and Scrap: #87 Jul eller Nytår
Crafty Cardmakers: #129 Christmas
Dream Valley Challenges: #97 Christmas
Simon Says Stamp: #11 Anything Goes
Sister Act Card Challenge: #87 Anything Goes
Sisters of Craft: Dec Anything Goes
Suzy Bee's Bloomin' Challenge Blog: #60 Anything Goes with a Twist Let's See Some Pearls

Bli gjerne med i vår månedlige utfordring hos
Crafts Galore Encore Challenge Blog!
Join ours monthly challenge at
Crafts Galore Encore Challenge Blog!

Ha en fortsatt God Jul!
(Still) Merry Christmas!

6 kommentarer:

  1. Gorgeous vintage card

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    SvarSlett
  2. super sweet card, luv the layers and flowers! I am thrilled you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    SvarSlett
  3. A beautiful vintage style Christmas card. I love your colour scheme and attention to detail. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More. Sally D.x.

    SvarSlett
  4. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  5. lovely vintage card! Great style. :)
    Thanks for playing along in the Sister Act Card Challenge.
    Hugs,
    Natalie
    INKognito

    SvarSlett
  6. Gorgeous stylish card, and love the inside too. Thank you for joining in with the Sisters of Craft Blog Challenge. Creative Blessings, Tracy SOC DT

    SvarSlett