torsdag 1. januar 2015

Bursdagskort til jente!

 Først vil jeg ønske alle et riktig Godt Nytt År!
***
Da er det 1.januar og det er tid for å legge ut nytt kort 
Denne måneden er utfordringen vår "Anything Goes" og premien er 
tre digi stempler fra Scrapper's Delights Store.

Jeg har brukt motivet Cupcake Honey fra Scrapper's Delights 
som jeg synes kan brukes til jenter i ulike aldre.

Så har jeg brukt denne skissen til Sketch Saturday:


Jeg har brukt mønsterark som jeg har hatt liggende. 
Det brune panelet har jeg embosset og alle hjørner har 
jeg brukt en hjørne-punch på. Så har jeg brukt en dies (gren) 
i hjørnene som jeg har fått i et blad (Papercrafts).

Motivet har jeg fargelagt med Copics. Så har jeg 
brukt glitter på strømpebuksa og rundt muffinsen. 
I tillegg har jeg brukt Glossy Accents på brillene hennes og 
lyset på muffinsen for å få litt mer effekt.
 
 
 
Som nevnt over, det brune panelet er embosset. 
Så har jeg brukt to typer bånd og satt på en 
liten sommerfugl-charm.




 
 
Innsiden har jeg laget ganske enkel, et stempel fra 
NSS og pyntet med et gren-stempel på begge sidene. 
Her er utfordringene jeg vil være med på:
Sister Act Card Challenge: #87 Anything Goes
Sisters of Crafts: January Anything Goes 
Sketch Saturday: #341 (sketch)

4 kommentarer:

  1. Great layout and cute image. Thanks for joining in with the Sisters of Craft Blog Challenge. Creative Blessings. Tracy SOC DT

    SvarSlett
  2. Lovely card, thanks for joining us at Sisters of Craft and good luck. Wendy DT x

    SvarSlett
  3. Lovely card, I love how you've decorated the inside too. Gorgeous image and colours. Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

    SvarSlett
  4. Pretty colouring and lovely texture on this sweet card! It's great to see you join in our challenge at Sketch Saturday. Thank you!
    Have a Happy New Year! Hugs, Lesley

    SvarSlett